FIZIOTERAPIJA

Delo fizioterapevta na naši šoli obsega:

  1. TERAPEVTSKE VAJE (aktivne vaje, aktivno-asistirane vaje, pasivne vaje, vaje za korekcijo drže, vaje za krepitev mišic, vaje za koordinacijo, vaje za ravnotežje, vaje za raztezanje, vaje za sprostitev, vaje z žogo in drugimi pripomočki, dihalne vaje, učenje usesti se in vstati, učenje hoje, učenje dnevnih aktivnosti)
  2. NEVROFIZIOTERAPIJA (Bobath metoda, PNF)
  3. KRIOTERAPIJA
  4. ELEKTROTERAPIJA
  5. MANUALNA TERAPIJA (sklepna mobilizacija ,klasična masaža, terapevtska masaža stopal)

Na naši šoli se fizioterapija izvaja od leta 1999. Izvajata jo fizioterapevta. Pred tem so imeli otroci korektivno gimnastiko, ki jo je izvajal športni pedagog.

Fizioterapija na šoli ima terapevtski pomen v smislu zmanjševanja in odpravljanja težav na kostno-mišičnem, živčnem in respiratornem sistemu, hkrati pa pomeni dodatno možnost gibanja za otroke. Otroci, ki so manj uspešni na kognitivnem področju, so pogosto tudi motorično manj spretni ali obratno.

Mnogi naši otroci imajo zdravstvene težave, ki zahtevajo terapevtsko obravnavo že od najzgodnejših otroških let, mnogim pa so se težave pojavile šele sedaj pred vstopom ali v samem obdobju pubertete, kot so rizične hrbtenice ali hujše motnje v razvoju hrbtenice.

V osnovnem zdravstvenem varstvu bi mnogi naši otroci imeli fizioterapevtsko obravnavo veliko redkeje kot sedaj. Na šoli so tedensko individualno obravnavani, odvisno od težav, ki so pri posameznem otroku prisotne.

Kvaliteta terapije temelji na pravilno zastavljenih ciljih in glede na cilje postavljenih terapevtskih metodah in tehnikah. Zraven tega pa je potrebno vložiti v terapijo še dobršen del pedagoškega dela in motivirati otroke za terapijo oz. vadbo.

Delo z otroki, ki imajo posebne potrebe, je zelo specifično za fizioterapevta. Zadovoljstvo daje ob izkušnjah, da otrok rad giba, da ga gibanje na nek način osvobaja, ga sprošča njegovih velikokrat travmatičnih gibalnih in vedenjskih vzorcev.

(Skupno 225 obiskov, današnjih obiskov 1)